Next RIDE: TBA
Next EVENT:
TBA

19.8.08

SP Jamboree 2008 Edition (from MAT KEDAH lens)

Copyright from
http://mtb-xtreme.blogspot.com

AHAD 10-08-2008 "Ini Jamboree manyak teluk woooo.. apa lepa sulah mikin haaaa"

Aku pun terfikir macam tu juga.. apa punya tur.. bukit gila-gila tak boleh climb... mai cerita kat aku sapa yang dapat climb bukit after Pipe Gas... dengan keadaan cuaca macam kat Padang pasir.. ini sudah jadi Jamboree paling teruk aku pernah pi.... Cakap banyak tak mau.. hangpa usha saja gamabar yang aku publish tu..


adi.. hang baru nak buka kain pelikat...
kiri Faizal SG dan Helmi (abg Lan mana?)
AI Redflag...




Senyum lebar sebelum jamboree mula...
Tok Megat sejak bila jadi KAMERAMAN...????
wow.. ramainyer....... tergezut aku...



latok.. apa lu bikin jalan ini.. waaa mau lumba.. lu kasi kacau laaa

They call him ROBOCOP or TERMINATOR..
Maskot kenari SUKMA yang lepas kaaa???
YB pun nak ikut kami kaa?



Tu dia depa dah tak sabar dah.....
peeeeeee... aksi kayuhan bermula


YB kat depan sekali dasyat laaaa...


BOB the BUILDER... dia curik beg tadika anak dia kaa????


jammed... que panjang siut.... apa nie???





Tolak lagi...

Raif.. awat hang terkejut kaaaa...











perghhhhhh best woooooo
eh abg.. tunggu apa lagi... down hill laaa...

MTB - Mari tanggung Beskal




Aku suka scene nie...



MTB-Mari tolak beskal...

Acara tolak naik bukit.... aku frust sangat...
This guy have same type of my MERIDA frame.. nasib baik tak tertukar..
Tolak lagi.... apa nie....$%%^^&*
baru penunjuk arah ke 50 / 145.....
Tinggi lagi kaaa....
Tolak saja dah buat aku nak cramp.. ceh... #$$%%&^**

bersama blogger Abrais http://www.abrais.blogspot.com/



"Abah mana?" aku tanya..
"kat Belakang" Jawab adik ni..
"Umur berapa?" aku tanya lagi
"12 tahun "... terkejut aku... sebab dia diantara yang berjaya menamatkan acara dgn jayanya..


Atas puncak bukit setelah penat tolak naik ke atas


Pemandangan water refill station...nun jauh di bawah sana..


Ramai jatuh masa downhill nie...
Semua dok penat dah tu...
Satu-satunya Water Refill.... Next year kalau depa buat satu station mcm nie aku tak join dah.... ramai org merungut tak cukup air.. nasib baik aku bawa hydration bag..
Abg Md Noor dah berjaya meninggalkan Tok Megat.. dulu Tok Megat laa dok tunggu dia...


Down hill extreme.. gila kaaaa... Ini bukan down hill.. ini bunuh hilll...



alamak bukit lagi.... apa nie...???? $%^&#
Mat salleh nie mai dari HOLLAND...


panas lit-lit... perggghhhhhhhh.. tension tension...
Aku dah penat sangat.. jam dah 12.15tgh




mat kedah dan Adi... ambik angin sat...
kiri Anak Anuar.. Kanan Anuar ASE (wakil Manggis Rider).. mana blog hangpa woi... team glamour.. blog tak update..
Anuar ASE cuba menunjukkan aksi kayuhan bertenaga..
MERIDA aku dah tergolek kat tapi jalan konkrit masa menuju ke Menara Maxis..
penat woi..... ini kerja gila nie.. bila nak habih.. masa nie mood aku dah tak ada.. dok sumpah seranah sebab bukit masih tinggi...



hoyeaaaaaa.. berjaya menamatkan acara (7.30am - 1.05pm) he he he.. cramp 5~6 kali sebab tolak beskal naik bukit..
dari kiri Man Janggut, Din dan Adi
Makanan cukup banyak.. tapi kepenatan kami tak selera..

Mat Kedah proved that he completed all 4 check point.. Alhamdulillah..Nothing happened to me during the event..
berbangga dgn "dog-tag"...


Tandop...
Below photos taken by Seong http://tts617.blogspot.com/



1 comment:

Anonymous said...

hi there everyone. I'm honestly into shoes and I was digging for that singular model. The prices seeking the velcros are all over 220 bucks everwhere. But finally I set this area selling them for the benefit of half price. I absolutely like those [url=http://www.shoesempire.com]prada sneakers[/url]. I will probably order those. what can you tell me about these?